У 2025/2026 навчальному році освітній процес у закладі загальної середньої освіти організовується в безпечному освітньому середовищі. Організація освітнього процесу буде здійснюватись в очному форматі (2 зміни), разом із використанням технологій дистанційного навчання за допомогою технічних засобів комунікації, доступних для учасників освітнього процесу.
За потреби заклад освіти організовує індивідуальні форми здобуття освіти, зокрема сімейну (домашню), щоб реалізовувати індивідуальну освітню траєкторію учня.
Освітній процес у школах розпочинається у День знань – 1 вересня, триває не менше 175 навчальних днів і закінчується не пізніше 1 липня наступного року.
Перший урок буде присвячений глибокому усвідомленню, що ж таке Батьківщина, держава, патріотизм, якими були, є і мають стати українці, щоб ні у кого ніколи не виникало бажання нав’язувати українцям, як їм жити, з ким дружити, якою мовою говорити і куди рухатися у розвитку своєї суверенної незалежної держави.
З метою створення безбар’єрного освітнього середовища та забезпечення рівного доступу до якісної освіти для всіх учасників освітнього процесу в ліцеї облаштовано необхідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами (ООП).
Зокрема:
до будівлі ліцею обладнано пандус, який забезпечує зручний вхід для осіб з порушеннями опорно-рухового апарату;
на першому поверсі розташовано туалетну кімнату, пристосовану для дітей з особливими освітніми потребами.
Створення доступного та безпечного освітнього простору є одним із пріоритетних напрямів діяльності ліцею. Ми прагнемо, щоб кожен учень мав можливість повноцінно брати участь у навчальному процесі, розвиватися та досягати успіхів.
Стаття 19. Освіта осіб з особливими освітніми потребами
Особам з особливими освітніми потребами освіта надається нарівні з іншими особами, у тому числі шляхом створення належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби таких осіб, визначені в індивідуальній програмі розвитку.
Для навчання осіб з особливими освітніми потребами застосовуються види та форми здобуття освіти, що враховують їхні потреби та індивідуальні можливості.
Органи державної влади, органи місцевого самоврядування та заклади освіти створюють умови для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами шляхом забезпечення розумного пристосування та універсального дизайну.